Minőség- és gyártásbiztosítás
Minőség- és gyártásbiztosítás
a SODEMANN INDUSTRIFJEDRE A/S vállalat rugók értékesítésével foglalkozik. Gyors, másnapi kiszállítást garantálunk Dánia legnagyobb rugóraktárából. Speciális rugókkal is tudunk szolgálni egyedi célokra. A Sodemann Industrifjedre A/S csak olyan rugókat szállít, amelyeket a legmagasabb minőségi követelmények szerint gyártanak. Partnergyártóink mindegyike a mai kor követelményeinek megfelelő gyártási és mérési berendezésekkel rendelkezik. Kizárólag olyan huzalokat használnak, amelyek kiváló minőségét tanúsítvány igazolja. A műszaki minőséget e követelmények betartása szavatolja.
Katalógusunk a különböző termékcsoportokhoz információt tartalmaz a DIN-szabványokra, anyagszámokra stb. vonatkozóan. Általában nincs szükség az egyes szabványos rugószállítmányok külön specifikációjára. Amennyiben speciális rugók rendelésekor mérési jegyzőkönyveket vagy a huzalgyártótól a huzal bizonylatának másolatát kéri, azt a megrendelésével együtt ki tudjuk szállítani. Rendeléskor adja meg, milyen információra van szüksége.
A Sodemann Industrifjedre A/S által kínált minden egyes terméknek saját cikkszáma van, és minden adatuk rögzítve van egy számítógépes rendszerben. Minden rajzot, képet és adatot teljes körű – külső és belső – biztonsági mentéssel védünk.
Az egyéb minőségi követelményeket, például a gyors szállítást, a szállítási megbízhatóságot, a „just-in-time” szállítmányokat, az árakat és szolgáltatásokat stb. a kor kívánalmainak megfelelő rendelés- és raktárkezelési, pénzügyi és adminisztrációs tudás, valamint technológia révén teljesítjük. Ezenkívül kiváló, ezen a piacon speciális szaktudással rendelkező munkatársaink személyes felelősséget vállalnak munkájuk minden területén.
A Sodemann Industrifjedre A/S célja, hogy mindig a normál rugók legjobb és a megrendelők kedvelt szállítója legyen. Ezért a Sodemann Industrifjedre A/S folyamatos fejlesztésekkel igyekszik biztosítani szigorú belső követelményrendszerének fenntartását. A Sodemann Industrifjedre A/S szívesen veszi az építő jellegű kritikát, hogy az ügyfelekkel folytatott párbeszéd eredményeként a lehető legtöbb külső ügyfelünk elvárásainak tudjunk megfelelni.